SLOVAKIA / CRACOW / ZAKOPANE

Hejka kochani ☺ Dzisiaj post o mojej podróży do Słowacji i wyżej wymienionych miejscowości. Dajcie znać co sądzicie o takiej tematyce. Tak, w końcu jakieś urozmaicenie na blogu. Z racji, że zakupiłam niedawno nową lustrzankę wrócę do mojego hobby i zacznę obsypywać was różnymi zdjęciami. Mam nadzieję, że wam się spodoba. Możecie dać znać w komentarzach, będzie mi niezmiernie miło. Wiem, że nie mam daru do pisania, ale postanowiłam się troszkę bardziej rozpisywać w postach. Szykowałam dla was niespodziankę, a mianowicie filmik z wyjazdu. Niestety na stoku ukradli mi kamerkę i wszystkie nagrania przepadły. No nic, przecież teraz nic nie zrobię. Za to wstawię wam trochę zdjęć.
Długą podróż umilały mi różne utwory muzyczne np.: Rae Sremmurd - Black Beatles ft. Gucci Mane, Rae Sremmurd - No Type, Wiz Khalifa - We Dem Boyz . Przypominam jeszcze o śledzeniu mojego Instagrama (verqa_), gdzie także wstawiam zdjęcia. Ostatnio wrzuciłam króki filmik :)
















You May Also Like

0 komentarze