WINTER OOTD

Hejka kochani ! ✌❤💓 Dzisiaj pierwszy post od dłuższego czasu, w którym pokazuję kawałek siebie. Może zdjęć nie ma jakoś dużo, ale coś tam jednak jest. Ciężko było samemu ''taszczyć'' statyw i lustrzankę na spacer. Jednak jest, udało się, tutaj widzicie efekty. W takie samotne spacery lepiej wybierać się z telefonem i słuchawkami, aby włączyć muzykę i odciąć się od świata. Przynajmniej ja tak robię. Jeszcze inni wolą się całkowicie wyciszyć i przemyśleć kilka spraw. Wiadomo, są takie dni kiedy również taki spacer jest potrzebny. Dwa dni temu poszłam do fryzjera, aby zmienić odcień swoich włosów. Koniec brązu i rozjaśnionych końcówek. Teraz nadszedł czas na bardzo ciemny odcień również brązu, jednak tym razem z charakterem.
Efekty tej sesji zobaczycie także na moim instagramie, na którego was zapraszam (verqa_). Jeżeli chodzi o media społecznościowe, to założyłam dla was również Twittera (wercziblogerczi). Wszystko macie w zakładkach. Teraz bez przedłużania zapraszam 👇😊






 Kurtkę zakupiłam z zimowej kolekcji sklepu Bershka. Różowy szal zakupiłam w H&M. We wspólnym zestawieniu wyglądają uroczo. Kilka osób w szkole powiedziało mi, że fajną mam kurtkę, więc chyba jest taka. 💓


You May Also Like

0 komentarze