WIOSENNE INSPIRACJE

Witajcie w kolejnym poście z inspiracjami 💕 Już coraz bliżej do wiosny, więc lepiej się do niej dobrze przygotować. Podczas przeglądania ofert sklepów, natknęłam się na poniższe perełki. Ostatnio zaczynam śledzić także kolejny sklep internetowy; DeeZee. Jak na razie nie zamawiałam butów z ich strony, ale kto wie może niebawem. Bardzo podoba mi się szeroka oferta botków. Wiadomo butów nigdy nie jest za dużo. Macie poniżej także inspiracje z Pinteresta 💕 Takie połączenie wydaje mi się ciekawsze niż jak w ostatnim poście z inspiracjami.
Zauważyłam, że bardzo lubicie posty z kosmetykami, więc postanowiłam robić ich więcej. Także ich treść się zwiększy o dokładniejsze recenzje. Nie ma co polecać rzeczy, które się do niczego nie nadają, bo jaki ma to cel? No właśnie.. Szkoda, że jest dużo blogerek, które polecają coś tylko dlatego, że np dostały to za darmo. Ja przekazuję wam moją szczerą opinię. Również pojawią się wyczekiwane przez was stylizacje. Te z poprzedniej wersji mojego bloga usunęłam, ponieważ moim zdaniem brakowało im charakteru. Teraz będzie zupełnie inaczej. Z racji, iż moją pasją jest fotografia, postaram się dodawać lepsze i kreatywniejsze zdjęcia.
To już bez zbędnego przedłużania zapraszam do obejrzenia propozycji wiosennych i przesłuchania jednej z topowych piosenek ostatniego czasu 💗


Ostatnio polscy blogerzy zaczęli nosić Vansy old skool. Od momentu kiedy Deynn pokazała się w nich na Snapchacie, już wtedy pomyślałam, że zaraz wszyscy będą chcieli je mieć. Podobnie jest ze mną, ale chyba kupię buty innej firmy. Jeszcze nie dokonałam wyboru.
Wybaczcie, że te kolaże z Pinteresta są słabszej jakości, ale ostatnio wgrywałam na laptopa nowy system i nie mam chwilowo dobrego programu do obróbki zdjęć.




\

\











You May Also Like

0 komentarze