HAUL KOSMETYCZNY

Witajcie kochani 💕 Dzisiaj troszkę krótszy projekt denko, ponieważ ostatnio zamówiłam nieco mniej kosmetyków. Jednak mam nadzieję, że się spodoba 💖
Ciągle nie mam programu do obróbki zdjęć, więc jak macie coś godnego polecenia, podajcie w komentarzu 👌



Lakier do paznokci The One Nail Polish od Oriflame w kolorze Grey Moss na pierwszy rzut oka wpadł mi w oko, podczas przeglądania katalogu. Oczywiste więc, że musiałam zamówić. Odcień wygląda nieco ciemniej na paznokciach niż w buteleczce. Jednak efekt końcowy nie różni się jakoś znacznie. Polecam pomalować paznokcie dwa razy, aby trzymały się dłużej i kolor był mocniejszy 💞

Kolejnym produktem jest odżywka do brwi i rzęs The One. To już kolejna, którą zakupiłam. Powinna być opisana w jednym z poprzednich projektów denko 💖 Zauważyłam poprawę kondycji moich rzęs, używam jej codziennie, zwykle na noc.



Korektor w sztyfcie z aloesem z serii Love Nature od Oriflame mimo, że ma dosyć niewielkie opakowanie, wystarcza na długo. Stosuję go raczej wieczorami lub kiedy siedzę w domu i nie muszę nigdzie wychodzić. Produkt ma bardzo wyrazisty zapach aloesu 💕 Produkt jest, co widać na powyższym zdjęciu podzielony na dwie części: zieloną- z aloesem i taką nude - kryjącą. 


Kolejnym produktem jest podkład Avon True w odcieniu cream. Kupiłam go z uwagi, że ma niewielką 30 ml buteleczkę i jest troszkę ciemniejszy od tych które używam. Dlaczego ciemniejszy? Zbliżają się wielkimi krokami wakacje, szybko zleci, a wiadomo w tym czasie nasza skóra jest opalona. Na dodatek w lipcu wyjeżdżam do Hiszpanii i jeśli będę potrzebowała podkładu to użyję tego. Zamierzam jeszcze kupić krem BB z filtrem, aby nie poparzyć sobie twarzy i czuć się lżej. 


Korektor The One również w najciemniejszym odcieniu zakupiony z myślą o wakacjach.



You May Also Like

0 komentarze