SPACEROWA STYLIZACJA

Hejka kochani 💖  Postanowiłam dodać kolejny taki post, ponieważ stwierdzając po ilości wyświetleń, bardzo się wam spodobał. Tym razem na zdjęcia wybrałam się z koleżanką, która mi bardzo pomogła. Pozdrawiam, jeśli to czytasz 😘 Publikuję jednak tylko jedno, ponieważ bardziej zajmowałam się znajomymi, niż zdjęciami. Swoją drogą dobrze się tak czasem spotkać po długim czasie.
Przejdę może do pewniej informacji, z którą chciałam się z wami podzielić. Mianowicie na Instagramie napisała do mnie pewna modelka z agencji Specto Models. Początkowo bardzo, bardzo mocno się ucieszyłam, że mnie dostrzegli. Jednak niestety okazało się, że jestem trochę za niska do tej branży. No cóż może jeszcze urosnę. Były przy mnie osoby, które cieszyły się razem ze mną i mnie wspierały. Jednak znalazła się także taka, która z góry, bez pojęcia o czymkolwiek w temacie, stwierdziła, że to na pewno fake i może się założyć. Niektórzy to naprawdę. Najgorsze, żę uważa się za przyjaciela. 😒 Trzeba dążyć do spełnienia marzeń, aby być z siebie dumnym. Czasami kosztuje nas to wiele pracy, wysiłku i wyrzeczeń, ale wiecie, co wam powiem: WARTO 💪 Nie można poddać się, bo ktoś ma do ciebie 'problem'. Taka osoba zwykle jest zazdrosna i nie ma co brać jej pod uwagę. Róbmy, co uważamy za słuszne. Oczywiście nie 'po trupach do celu' (takim sposobem może i coś osiągniemy, ale jaką będziemy mieć z tego satysfakcję? ŻADNĄ. Kiedyś nadejdzie dzień, w którym poczujemy że osiągnęliśmy coś, na czym nam tak bardzo zależało. Trzeba jednak pamiętać, aby stawiać sobie nowe wyzwania i cele. Kim jest człowiek bez marzeń ? No właśnie... Zawsze znajdzie się coś, w czym jesteśmy dobrzy a nawet lepsi. Talenty same się nie rozwijają, trzeba im w tym pomóc. Przykładowo, aby pięknie malować, oddając przy tym rzeczywistość, trzeba dużo ćwiczyć. Umiejętności trzeba doskonalić, inaczej słabną, bądź całkowicie zanikają. Podobnie jest z motywacją do treningów, ale o tym w innym poście. Tymczasem zapraszam was do obejrzenia zdjęć oraz zostawienia follow czy komentarzy. 💗


Na sobie mam: skórzane botki Lasocki, spodnie Sinsay, kurtkę Bershka 💕



You May Also Like

0 komentarze