WHITE POST

Hejka 💓 Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zmianą wyglądu bloga, jednak brakuje mi na to czasu. Chciałabym zmienić kolorystykę, czcionkę i w miejsce nagłówka wstawić zdjęcie. Wymaga to dość sporego wkładu pracy. Powinnam zająć się tym w najbliższych tygodniach. Dzisiaj przygotowuję dla was jeszcze jeden post. Skończę go i opublikuję w zapewne w weekend. Niedługo pojawi się tu także pierwsze DIY w moim wykonaniu. Już niedługo dowiecie się, co to takiego 😊

Wczoraj przeglądałam bloga Hello Fashion, którego prowadzi Angelika Martyn. Jestem zakochana w jej zdjęciach i stylizacjach. Jestem pod wrażeniem, bo na dodatek świetnie pisze. Polecam zajrzeć także na jej Instagrama i Snapchata 💗 Kilka dni temu dodała post w którym pokazuje, jak krok po kroku przerobić Vansy. Naprawdę oryginalny pomysł. Połączenie modnych w tym sezonie naszywek i trampek. Buty wyszły świetnie ! 💓


Zmieniając temat, na dworze w końcu jest cieplej. Doczekałam się wiosny 😍 Teraz mogę zajmować się robieniem dla was zdjęć częściej na zewnątrz. Jednak trochę kiepska sprawa, bo chodzę do liceum i bardzo zasypują nas nauką. Mimo tego muszę znaleźć czas też na inne rzeczy. W piątek przykładowo idę zobaczyć jak wyglądają zajęcia w szkole tańca. Kilka lat temu tańczyłam, jednak nasza grupa się rozsypała. Większość osób zrezygnowało a w tym ja. Czy żałuję ? Bardzo. Dlatego idę zobaczyć na zajęcia i od przyszłego miesiąca zamierzam zacząć naukę. Zobaczę jak wyjdzie 😃




Dzisiaj na moim Instagramie (verqa_) pojawi się jeszcze jedno zdjęcie tego typu. Zdecydowałam, że lepiej będzie, jeśli trafi ono w tamto miejsce 👌

You May Also Like

0 komentarze